Monday, September 2, 2013

Nak abang jugak..

Assalamualaikum..

     Alohaaa u olls.. Lame betul nampaknye aku tak meluangkan masa dengan incik blog ni.. Sunyi sepi da kan.. Maap naaa.. Che bizi sikit... Ni pun kebas laptop kawan haaa.. Nisa.. Aku pnjam jap ye laptop ni.. :) *kalau ko jmpa la blog ni*

Well, 1st of all.. Aku nak jerit.. 

Merdeka!
Merdeka!
Merdeka!
 
   Semangat lebih sebab anak merdeka ade dgan aku ni.. haaaa.. Tapi yang kome seme jerit merdeka..merdeka bagai ni.. Kome tawu dok apo orti kemerdekaan tu?? Tawu dak?? Kalau tawu.. Bagus la.. Kalau x.. Better go and ask.. :)

     Tujuan aku ni bukan la nak bebel pasal merdeka semua ni.. But, saje.. Nak panaskan enjin.. Lame tak berentri ni.. Sampai tak taw dah camno nak mengarang ni haaa...

      Aku kalini just nak share.. Ape benda yang aku pernah idamkan dari dulu.. Tapi tak dapat-dapat and agak mustahil untuk dapat.. Nak tahu ape??

Aku nak ABANG...

     Bukan cik abg syg.. Tapi abang.. Ya, abang kandung.. Secara jujur, aku sangat jeles tengok orang yang ade abang ni.. Kakak? Eh! Aku kata abang kan.. Means abang la.. kakak aku taknak..

     Aku jeles tengok kawan-kawan yang ade abang.. Dunno why.. Tapi aku memang nak abang.. Best je aku tengok dorang jalan2 ngan abang dorang.. Melawak ngan abang dorang.. Kira bagi aku, abang ni more protective.. 

     Bukan aku nak kata kakak ni x protective.. Tapi tu la.. Kalau ade kakak.. nanti nak kena kongsi semua benda.. Aku kan perempuan.. Kalau abg.. xkan boxer  dia tu nak kena bagi kat aku kalau xmuat dah kan? Tak ke gitu??

     One more, sifat seorang abang selalunye gila-gila and jenis muka tembok sikit kan.. So, aku mmg selesa dengan orang yang macam tu... Kira kalau aku ade masalah.. Aku suka cerita dengan org mcm tu.. Selesa banget..

      Teringat pulak yang mase darjah 1.. Aku pernah mengaku sorang bro ni abang aku.. Sampaikan adik real dia menangis-nangis bila aku kata tu abang aku.. hahaah.. jahat kan :)

     Well, semua yang  berlaku ade hikmahnye.. Mesti ade sebab kenapa aku dilahirkan jadi anak pertamakan.. Ape ape pun, aku bersyukur dilahirkan di dunia :)



   

No comments:

Post a Comment