Wednesday, July 10, 2013

Dah seminggu.. yeay!

Assalamualaikum..

     Da lame tak update blog.. Bz nauu.. Maap laa.. Persediaan untuk prog anjuran fakulti..:3

     Tujuan utama ni.. Bukanlah nak menambah dosa o mengutuk sesiapa.. Mungkin nasihat kepada yang berkenaan.. :) Seperti yang kome seme tawu.. Baru-baru ni.. Kita digemparkan dengan video budak yang baru seminggu couple.. Dah nak video bagai.. Yang kononnye sweetkan.. Bagi kome, sweet ke gitu?? Perlu ke? 

     Ni ha videonye..



Dem! He is not ur husband lah.. =_='

     Bagi aku, tak  perlu  la buat video bagai.. Tanda yang awok tu sweet banget. Tak terpikir ke kesan nanti?? Awok tu still in lower form.. So, xperlu.. Panjang lagi perjalanan awok.. Awok rase that boy tu wanna marry you? Adik.. Jodoh kita, rahsia Allah..

     Berkaitan dengan janji tu.. Awok oi, mase awal-awal ni memang la janji bagai.. Tapi lama-lama, janji tinggal janji.. Kome mesti terlupa punya laa.. Melainkan kalau kome tu mmg dah ditakdirkan bersama..

     Aku rase mesti akan ade yang panas hati.. AND mesti ade yang menyumpah-nyumpah aku.. Tak kesa la.. Aku cume memberi pendapat.. Bukan aku jeles deme tu da seminggu couple.. What the! Sikit pun aku tak kesah la.. Cuma aku tak nak la nanti one day ade plak video pasal putus cinta kat youtube..

p/s : Pertemuan ajal maut semua di tangan tuhan.. Kita tak boleh tolak takdirNya :) Kalau betul dia tu jodoh Adik.. Alhamdulillah :)



No comments:

Post a Comment