Saturday, December 8, 2012

Kesibukan seorang aku

Assalamualaikum...


Bz betul aku minggu ni.. Sampai tadak masa nak bersosial..*tolong jangan percaya* Ceit.. padahal tiap2 hari 0n fb.. *sekadar on.. then pergi melawat kawasan..pheww*

Pemergian aku seminggu ni semata-mata kerana tiap-tiap hari seorang aku dipenuhi sesuatu yang membuatkan aku tak pikirkan masalah dunia sekarang.. Tawu ape? Presentation.. Quiz.. Test.. oh my!

Sepatutnya seorang aku ini hanya ada presentation Malaysian Dynamics and Physics test on Monday + test a.k.a assessment on Tuesday.. However, Physics test ditunda ke hari Jumaat..

And.......

On that lovely Monday afternoon..

A : " Thira.. T pesan kat budak-budak nuklear.. Ade quiz math rabu ni.."
Thira : ...............Homaii.. Terus quiz ? Bukan ke baru je belajar chapter tersebut

And.....


On the fair and lovely Tuesday evening

B : " Ok guys, this Thursday saya nak buat quiz for statics ye.. Tajuk blablabla......."

What?? Everyday ade mende nak kena buat ?? Isnin present.. Selasa assessment.. Rabu n Khamis kuiz.. Jumaat test.. Wauuuu!! Thats sound great..!! Which mean I have to study different subject every night.. errrrrr. -.-'

Ditambah lagi dengan perjumpaan krew biodiesel pada malam hari Selasa, perjumpaan bersama pengetua kolej pada Rabu malam dan menjalankan jualan makanan pada khamis malam.. *aku enjoy menjual makanan tersebut :)*
orang sibuk jawab test.. aku sibuk amek gambar.. :)

Dan disebabkan semua itu la.. Aku mengidap penyakit tak boleh nk tidur malam selama dua hari.. *gara-gara nescafe dan tabiat aku yang akan segar selepas pukul 2 pagi..but, hari-hari lain aku paksa diri untuk tidur.. Sebab da dengar macam-macam cerita mistik kat sini*

Dan, kemudiannya ditambah pulak dengan kursus yang perlu kitorang hadir selama 2 hari iaitu Sabtu dan Ahad ni.. Untuk mengelakkan diri seorang aku dan kawan-kawan di saman.. Kitorang pun dengan 'rela' hati memberi nama untuk kursus pada hujung minggu ni *xmaw p lambat2..p awal senang.. pas ni kita tengok ja orang lain p kursus :)*

Nampak tak kesibukan aku mengalahkan wakil-wakil rakyat yang cuba menlaksanakan manifesto-manifesto yang telah dijanjikan.. ?? Tapi, aku tetap gembira menghadapi semua tu.. Seriously aku sangat gembira.. Dapat pengalaman la.. :) Caya la ko!
bukti aku study.. *abaikan meja yg berselerak*



apabila seorang aku dapat merasakan kesibukan di setiap hari


notakaki : t nak balik kampung la sebelum exam.. Kedah..! Tunggu cek naaa~

2 comments:

  1. Nuclear.. Bio-diesel..
    pergh.. kt Malaysia pun dah ada subjek mencabar camtu ek... dahsyat aa~

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) nclear tu kira course kitorang..
      Tp biodiesel tu just expedition..
      bkn la sbjek yg kne amek exam tu..

      Delete