Thursday, October 11, 2012

Segment : Jom terjah Cik Ana


 Assalamualaikum w.b.t.

Yihaaa ! Setelah berkurun tidak mengaktifkan diri menjoin segmen o contest dari para blogger . Lastly , aku join jugak . Untuk menolong seorang kawan bogger aku ni . Siapakah ? *rolling drum*  

TAADDDDAAAAA  !


Haa . Inilah empunya nama penganjur segmen kita ^^ . Syarat ? Mudah . Tak sampai 15 minit boleh siap punya la . Cayalah cakap gua ! ewaahh ! Gangster kaw thira . 

  1. korng mesti la follow blog Cik Ana nie ( SUNAT)
  2. korng mesti buat satu entri pasal SEGMENT | JOM TERJAH CIK ANA (WAJIB)
  3. dalam entri tue korng kne cite pasal diri korang..apa-apa jew yg korang nk tulis (WAJIB)
  4. korng mesti tag pada kawan-kawan korng..(SUNAT)
  5. tinggalkan korng punye URL kt ruang comment Cik Ana..every week Cik Ana akan update kawan-kawan so korng pon boleh terjah..(WAJIB)

Begitu la syarat yang dikenakan . Simple banget kan ? Bukan kena bayar pun . At least dapat tambah lagi kawan seketol dua . ye dak ? so . Skrng ni aku nak ikut la syarat-syarat yang diberikan .

Cerita pasal diri . Amboihh dia . Da rasa macam kena interbiu la pulak . err *sambil membetulkan kedudukan + cuba buat muka comel*

You may start now ...

  • My name is Nur Athirah (xmw kasi nama penuh) . 
  • You can call me thira , ayong , skru (blogger) , and as long as it stated in my real name
  • I came from serdang , Kedah but now I further my study in Nuclear Eng. at UTM Skudai Johor
err.. Allow me to write in Malay *da jatuh cinta ngan statement tu dengar orang bagi speech*
 

  • aku seorang yang sempoi , easy going . Tapi , bagi sape yang xkenal aku a.k.a judge orang dari luaran , dorang kate aku ni sombong . So , sila lah kenal aku dulu sebelum berlakunya episod judging . 
  • Aku susa nak serius , tapi bila aku gitaw yang aku serius , means aku benar-benar serius , tiada apa yang lebih serius dari aku ^^
ok . cukup kot isi aku . Da macam boleh wat esei 350 patah perkataan da tu . Sekarang ni mase untuk menembak pulak . Siapakah mangsa ... jeng..jeng..jeng.. *efek saspen*


| aina |
wana |

p/s : mereka ni kawan baru aku ye :)

thanks for reading , 
join la ye . 
Tambah lagi peserta ^^
 

4 comments:

  1. Wahhh wana di tag utk pertama kali nya... Hehehe... Ok... Wana akan follow. Cik Ana.... And join segmen nye... Waiting 2,3 ari.. Wana wat entri...

    ReplyDelete
  2. thanks dear coz tag aiNa~! insyaAllah ada masa aiNa join!. =) =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. ye..join la ye..bagi meriah...tolong kawan2 kan :)

      Delete