Tuesday, October 2, 2012

Hantu Burger ?


Assalamualaikum w.b.t

     Haa . Seram tak tajuk dia ? Hantu burger ? Macam mana agaknya hantu tu ? Adakah hantu itu  berbentuk burger seperti di Mcd ? *apabila orang tak reti makan Mcd cerita pasal Mcd* 

beginikah rupa hantu burger ?

     Kalau dulu , kat KMPP feymes dengan makcik karipapnye . Tapi kat UTM , feymes dengan hantu burgernye . K , fine aku tipu . Sila booo aku beramai-ramai ! Actually aku nak cerita pasal fenomena malam kat kolej aku  ni . Setiap malam , akan ade 2 orang ni akan datang dari blog ke blog , aras ke aras sambil jerit *dengan nada seram*

Burger ! Burger ! burger ayam burger daging , Burger ! Burger !

     Masa mula-mula dengar tu rase seram jugak . Sambil hati berfikir

" Eh , hantu jual burger ke ? Tapi belum pukul 12 malam lagi kan ? " 

     Disebabkan pemikiran kreatif aku ditahap dewa , aku pun abaikan la perasaan hantu tersebut . Bukak je pintu . Tadaaaaa ! Akak senior rupanya menjual burger untuk menambah pendapatan sampingan . Heheee . ^^ Saspen kan ? Dan paling melawakingkan , bukan aku sorang je yang berpikiran pasal hantu itu , rupanya ada lagi rakan-rakan sepemikiran aku ni . =.='

     Dan disebabkan tahap curiousity aku ni tinggi , one day , aku pun try la beli burger tersebut . Mase mula-mula ingat burger tu harga RM 1.20 . Sebab burger tu bukan la tahap burger Ramli . Sekadar tahap burger yang goreng dagingnye and ditambah dengan sos yang lebih pewarnanya . Maka , aku pun beli lah burger tersebut , bila pegang je , akak tu pun kate 

RM 2.20 dik 

      Ok fine ! Memang standard lah kan harga dia . Burger biasa je kot . Kalau KMPP , RM 2.50 da dapat burger daging telur . Kat cini ? huuu . Rindu KMPP .

      Baru-baru ditambah pulak dengan kedatangan penjual makanan . Beliau menjual sosej , keropok lekor dan lain-lain lagi . Bersemangat usahawan sungguh student UTM ni . Mungkinkah duit tersebut untuk GOP mereka ?


p/s  :  da datang da si penjual makan




No comments:

Post a Comment