Wednesday, September 12, 2012

Seminggu di UTM



Assalamualaikum . Salam sejahtera , salam satu Malaysia dan salam satu evolusi *satu nafas keyh !  Sudah seminggu aku berada kat UTM ni . Means da seminggu aku kembali ke negeri yang aku da tinggalkan selama 7 tahun ni . Da banyak berubah rupanya bandaraya JB ni . Jalan bertingkat-tingkat . Kalau dulu , satu jalan je boleh aku gune untuk ke Danga Bay and lain-lain tempat . Sekarang ni , salah masuk simpang , confirm sesat . Railway station pulak , perggghh ! Smart kot . Aku rasa macam ada kat bandar superb laa .

Ok , actually aku nak cerita yang aku sangat la happy kat sini . Reason ? Aku dapat member-member yang satu kepala ngan aku . Sama-sama sengal + gegilerrr ! *cerita lebih bersama gambar akan di story later keyh

Cerita pasal kelas pulak , punya la semangat kitorang bangun pagi-pagi untuk pergi kelas pkul 11 . Pkul 8.30 da gerak . Semangat kan ? *sila tepuk tangan! Actually bukan semangat pun . Tapi kena datang before 9 sebab nak hamek slip daftar subjek . So , terpaksa la pergi awal then tunggu untuk kelas pukul 11 pulak . Betapa seksanya membuang masa selama 2 jam . Terasa macam membazir gila . And , part paling best , bila nak pukul 11 ni , kitorang baru perasan yang ada note dekat depan pintu bilik kuliah . Wonder to know what ?? kelas dibatalkan . Pftttttt ! kalau la aku tawu . Balik tidor lagi best . Masa hampir dua jam terbuang dengan termenung je !

moral of the story :  Baca setiap nota dipintu kuliah ye ^^

2 comments:

  1. hahaha aku pon pernah gak kes sengal ni.. kelas kul 8 bangun lambat gi kelas tak mandi, alih2 penat jalan kaki kelas batal.. member pon taknak sound awal2 huuuu

    ReplyDelete
  2. @padin .. haha .. paling sadis tu , budak2 laki tawu kelas cancel . tapi dorang xbgtawu kitorang. sadis kan..hewhew..

    ReplyDelete