Sunday, September 9, 2012

Selamat Hari Raya . Yeayy! Raya-raya!


Assalamualaikum . Wauuu . Heksaited gitu *tangan di dada mata tengok atas . Rasenya belom terlambat lagy aku nak wish 
SELAMAT HARI RAYA
kepada semua kawan-kawan samada di alam realiti atau alam maya ni . almaklumlah , persediaan nak jadi mahasiswa ni membuatkan aku terpaksa meninggalkan dunia blogging ni untuk masa yang agak lama . Tambah-tambah lagi aku ni akan menuntut di selatan tanah air nuhh . Dari utara ke selatan . Jauh kan . Tapi xpe . Kat mana pun kena campak . Niat nak belajar tu memang sentiasa ada . Lagi-lagi bila aku dapat U yang memang aku nak . So , bersyukurlah kan?

ok , Sepuluh jari dihulur untuk memohon ampun kepada semua andai terkasar bahasa , terlanjur kata , terkata-kata , terjerit -jerit , tertengking-tengking, terkutuk-kutuk , terupdate status yang menyakitkan , terkata di fb , terperli-perli . Mohon maaf ya kawan-kawan . Sila lah datang rumah untuk beraya dengan Encik Abah dan Puan Mak saya ! *sebab aku takdak kt uma la !

Akhir sekali , Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diriku yang sengal ini .

mohamad noor's family



No comments:

Post a Comment