Wednesday, May 30, 2012

Result

Assalamualaikum . Results final aku da pun diumumkan . Hamaigod , beriban-riban mesej *tipu masuk inbox aku . Nasib baik memory 62 gb *tipu lagi so, xla penuh inbox aku  . Suma bermotifkan

 tira ! ang dapat brapa?
Ok fine ! Tenkiu terhadap keprihatinan ampa . Tapi apa yang mampu aku balas .

 sowie , aku xcheck lagi .
itu kira baiklah . Ada juga yang aku ignore ja *kejam kan aku? Da mmg betul aku xcheck lagi . Malas ! a.k.a aku tak sanggup . At last aku jugak yang kena marah ngan mak aku . 

 Ko nak tnggu smpai bila baru nak check ? Check je la .
Truk o tak , bukan ko boleh tukar da pun . Trima je la .

sakit hatikah?
sakit hatikah ?

So, dengan penuh kebebalan , aku on PC , n searching . Then , nahh results ko . Aku trus blah dari PC n msuk bilik . Malas nak kata pa . Amek fon , text dua orang manusia ni untuk gitaw results *coz da janji nak gtaw . Pas uw terperap dalam 15 minit kat dalam bilik , kua tanpa perasaan . SMILE ! yeah tira . Mana ko nak kena campak ni ?

p/s : sorry la kepada sapa yang aku tak gtaw results ni . Pesanan aku :

Ampa da boleh agak results aku . Apa ampa rasa , insyaAllah tu results aku untuk sem 2 ni . By the way , hanya family n yang terapat ngan aku je tawu result aku :)  

No comments:

Post a Comment