Friday, June 1, 2012

Finding Identity

Assalamualaikum . Lame da aku ta hapdate blog ni . Asyik wat tangguh menanggung je . Ni la jadinye kan . Ok , ampa suma mesti perasan kan kalau ampa follow blog from the beginning , mesti ampa dapat detect yang aku ni kekeliruan identiti kan . Yela , sat aku bahasa kan diri aku , sat tira , sat Tya , sat skru . Tapi  suma tu memang aku . Tadak yang update entry ni selain dari aku sendiri kecuali diberitahu . Blog aku , suka hati aku lah kan ? Hehe , tadak la , maybe pasni aku banyak gunakan Thira o aku ja . Url blog aku pun da tukaq kan . Da empat kali da aku tukaq . Haha , tamak betoi . Orang lain punya URL fix . Tapi aku , kot dan ja . Tu yang follower tak dapat nak follow tu . Tapi insyaAllah , zforzombi.blogspot.com ni adalah yang terakhir . Itu ja kot yang aku nak ngarut . So , ape yang aku nak cakap , I AM BACK !! 

-the author-

No comments:

Post a Comment