Friday, July 27, 2012

Fevret place

Assalamualaikum . Hari ini aku saja gatai-gatai tangan nak upload tempat yang aku selalu wujud *lepak ada dalam bilik . This is it ! Tadaaaaaaa !!

semua harta karun aku ada kat situ !

semak kan ? Ni adalah tempat kat mana semua harta karun aku terletak . mula dari wayar usb sampai la ke laptop , tersadai kat situ . So , kepada encik pencuri , silalah menerpa ke  ruangan tersebut , sebab skali grab , dpat la semua tu . itu pun kalau BERANI nak masuk la kan ?

Bahagian ni merupakan bahagian fevret aku sebab , semua lengkap kat situ *bagi aku la . Dan kalau aku nak kluar , aku boleh la cekau jam , dompet *kanak-kanak and fon dalam satu tangan . Ianya menjimatkan masa seorang aku yang mencintai persiapan last minit tapi ohsem ni ! Barang-barang yang ade kat atas meja kayu tu merupakan barang-barang kesayangan aku yang boleh buat aku moody kalau hilang . *xcaya ? Kehilangan jam hitam tu membuatkan aku angau sebab boleh dengar jam tu . tapi xnampak ade kat mne

Meh aku cita salasilah kewujudan barang-barang kesayangan aku ni .

1st  :  Cik Handphone N16 aku *1st fon dibeli dengan duit sendiri (encik abah cover jugak duit)
2nd :  En. Toshiba satellite *1st laptop yang aku ade n dibayar oleh encik abah
3rd  :  Jam casio hitam *encik abah beli , dari form 3 kot . tak rosak2 lagy 
4th  :  Jam casio oren *dibeli oleh parents kpd 'adik' aku diatas keputusan final aku
5th  :  Speaker n adaptor *kebas encik abah punya
6th :   Encik toshiba punya kipas * yang ade kat lptop tu abah kasi . yang kat buku , beli sndiri guna baucar 1malaysia !
7th  :  Dompet kanak-kanak *dibeli sendiri di global shop , kailan . isi xbanyak pun
8th : Lawak  kampus (kompilasi mantap) *diberi oleh encik fasilitator . bhaha!
9th  : Giler punya lawak *diberi bukan dibeli .
10th : Pepatung . eh ? patung-patung . *Angry bird yang diberi oleh my kakak sbg b'day present . and that pooh . Dunno where it come from =.='

Haha . tu je kot aku nak setori hari ni . taaataaaa . *tataw nak ending

No comments:

Post a Comment