Wednesday, March 2, 2011

keSERASian yg Ilang

cdey...aku xnk jd cam baby mnyet nie..!!
hurwmm..tataw la pasaipa..nie asanya first time aku cita kn psal prasaan aku kt blog...slama nie..aku biaq ja jd underground..tp..smpai bila aku nk biaq dia jd underground...biaq la aku taip je kt sini..at least..krang ckit bban aku tanggung...erwmm...smkin lme..aku nan CYP aku..mkin jaoh..mkin ta srasi..da ja nk b'tengkaq..awt ek...aku ngaku..kdg2 suma 2 sala aku..tp...aku pn ada prasaan gak..smpai blia aku nk sbaq..mkin lma...mkin nmpak perbezaan kmi..msing2 bnyk ngan hal msing2...freetime pn ta sma da...tp...pa aku ptot wt sbnaqnya?? aku blurr sngt..aku ase mcm da nk smpai pnghjung da..tp..aku cuba p'thankn suma nie..hurwmm...agk2 apa ptot aku wt?? ta kn aku nk lpakn CYP aku?? perlu ke??any suggestion?? =(

No comments:

Post a Comment