Monday, February 28, 2011

pSIKO nye.>!!!

jam : around 2000
hari : isnin
tarikh : 28 FEB 2010
venue : hostel larh..mna agy..

hurwmmm..tension meh...mna ta nya..nga trial math..bley plak dak nie wt psycho kt aku..adoi..sabo je la...nk ngis aku.,..mne ta nye...aku ngah thap gaban perah otak..dye bule plak bsing2 kt blkng..asa cm nk hentak je kpalae dak uw..tp..pkir mbr je aa..n ta maw gado2..tp...smpai ble..ta kn aku diam je..uish..parah..tp...2 la..KWAN..nk wt cmne...nsib la time FINAL nnt ta dok dkat wif dye..law ta...huh~ ilang ilham aku..tp...yg ++++ tenson aku ble soalan yg aku jwb bru2 nie pn..aku ta dpat jwb bila msok dlm trial uw..eeeiii... ade gak aku tgor kaw...tp :

aku   :   wei...(nama) kaw ta bule bising agy ke??
(nama) : .............................(kmbli bising)
aku : hish..diam ar..
(nama) : ............................(kmbli bsing)
aku : *&&^%..
mak!! gramnnye..jem twos kowt otak nie..huh..cm nk ngis je..kaw mmg hampeh..!! urgghhh...aku ta dpt jwb soalan dngn aman..18 mrkah aku rugi cm uw je...buta2 aku rugi!!!

No comments:

Post a Comment