Tuesday, April 6, 2010

keriangan aku nan spupu....!!..

keriangan kanak² (bkan kanak² own de lar..)
seblom ari meminang..
mlam BBQ...
cri la mne aku...
4 u all nye info...
nie la bkal pmbuat wedding of da year..!1
my paksu...
incik nizam bin hj mat noor...ahah..
yg akn btunang pd 14 feb 2010..moge kkal..!



nie mlam sblowm ktowg grak g meminang..


nie plak sla 1 mbar rmbngan meminang yg smpat aku curik..
bhahah...



ni la spupu @ crew terbaek ktowng...

spatutnyegmbar bwah nie de ag sowg...

kmi ber5...tp he's not coming...

idop FaNiTiFiAs crew..!!!

sempat ag na pose an..haha...


erwmmm....nie antare spupu aku yg bez larh an..
mse nie ktowg nga ciap² na g memnang..
for who??
me???ngekkz..aku ta na kwen ag larh...
spe ag..
my pksu lorh....
tnang dye owg klang....
n my maksu bru name is Norshahila binti hadi
kje sme nan dye kowt..aku ta ngat ar bpe ri blan..
hikhik..yg pasti
rmai yg dtng at uma pksu aku (sdre mre)
nseb bek uma dye bsar..
law x...mrempat larh..
yg cdeynye..aku nan 2 spupu aku,,tdo tpi tnge..
full place nye pasal..
tp ta pe larw..
jnji ley tidow..
ahkzzz....
at atas nie de la gmbar² kngannyer..!
datz all..

p/s : nnt aku update lak gmbar bnjir at uma tok aku bwu² nie ya! : )

No comments:

Post a Comment