Friday, October 18, 2013

Kegilaan kembali pada Runnigman..

Assalamualaikum kawan-kawan




     Bila tengok gambar atas tu.. Mesti ramai yang tahu kan.. Ape yang aku cuba sampaikan.. Tak gitu?? Siapa tak kenal mereka ni?

Giraffe
grasshopper
Blank jihyo
Haha
Tiger Kook
Big Nose hyung
Kang Gary

Mesti semua kenal la.. Lebih-lebih lagi mereka yang meminati k-pop.. Tak gitu? 

      Haaa.. aku yang xminat kpop *pengakuan jujur* ni pun da tertarik balik nak tengok runningman.. Ini pulak yang gilakan kpop dan gameshow..

      Aku bukan la nak cerita mengenai gosip runningman.. Korang pn dah tahu kan pasal Monday couple semua tu.. Haha.. Aku ni cuma menonton gameshow tu ja.. Hat lain aku tak amek port pun. Apa yang aku nak cuba ceritakan is macam mana gameshow tersebut berjaya menarik minat aku yang setahun dah berenti dari ketagih gameshow  tersebut..

      Aku mula kenal runningman  sejak kawan matrik aku bagi aku try tengok satu episod. And aku kutuk cerita tu. Lawak bodoh.. Ntah apa-apa! But, Oneday, bila aku tengok gameshow tersebut dengan kawan baik aku, aku rasa gameshow tersebut mampu buat aku gelak and hilangkan stress aku. Aku dulu berjaya berhenti sebab kualiti video yang diberi oleh sahabat-sahabat aku yang amat lah tak best.. Pixels kecil.. So, tak puas tengok. Maka aku berjaya berhenti dari zaman ketagihan tersebut.

But, pada beberapa hari yang lepas..........

Weh, T****a , Jom tengok Runningman.
On je.. Jom.. Tapi aku dah berenti tengok dah.. Teman je la :)

      Tapi, tu la.. Bila dah tengok.. Kualiti lak SUPERB!! Memang ketagih la.. Mula la sambung balik tengok sampai sekarang.. Tiap-tipa hari dok tengok.. Gelak sorang sorang.. haishhh =='


p/s : mudah betul aku terjebak...





No comments:

Post a Comment