Saturday, March 10, 2012

aku mahu terbang!!

ya..i want to fly an airplane..! i really WANT IT... Tapi disebabkan faktor ketinggian yang tinggal berapa je, aku ta dpat nk realisasikan impian tu untuk masa yang cepat. Tapi, mcm mana pun yang jadi, I will do my best.! I want to get 'sayap penerbangan'. 


Actually td tngah dngr 1 song ni. And lagu ni memberi semangat untuk aku kejar balik cita2 aku.
Terbang by Vierra *ost aku mahu terbang..

di balik sebuah mimpi
ada sebuah harapan
ada sebuah kisah yang tersimpan

berjuang untuk hidup
berjuang untuk jiwa
berjuang untuk sahabat sejati
dan aku ingin terus bermimpi
dan ingin mewujudkannya

bila harus ku berlari
bila harus ku terjatuh
bila nanti ku terluka
ku tak akan meminta

di sinilah ku berdiri
di sinilah ku bertahan
aku tak akan berpaling
karna ku bisa dan ku akan terbang





p/s : wanna be Captain Nur Athirah one fine day!

No comments:

Post a Comment