Tuesday, May 10, 2011

Day 4 : 10 things i wanna say to you..

Day 1 : 10 things about myself
Day 2 : 10 things i love
  Day 3 : 10 things i hate
Day 4 : 10 things to say to one person
Day 5 : 10 wishes
Day 6 : 10 items that i can't live without
Day 7 : 10 important people
Day 8  : 10 favourite songs
Day 9 : 10 ways to win my heart
Day 10 : 10 final words



salam update .
ari yg ke-4 la kan .
berdasarkan tjuk kt atiah , Skru pilih one of my friends la (nama dirahsiakan) ..

U are very CUTE konon nak amek ati dia la . U were the most KIND nk bodek soh blnja o nk bg ada mood .
UNDERSTOOD nye kaw (!) hehe .. Memang betul pun . Kaw je yang pham tingtong skru cmna . U always make me CRAZY . Ya(!) u make me feel that (!) with all ur words n did . waa~ (crazy for a while) .
Sometimes u make me want to KILL u (!) huh~ gram taw ! Kaw suka nengok skru NEBES kan?? Tp skru lg suka tengok kaw yg nebes . comey (!)Hehe . 1-0
U CHANGED me (!) walaupun tak totally , kaw ttap ubah skru . My favret words for you is MEMANG . cth : " Memang . Memang dilahirkan untuk bla..bla.." o " Memang mak pesan kalau bla..bla..bla.. kna bla..bla..bla.." haha .(!)
U be my SPIRIT during exam . Ya , u asked me to study even kita tengah gayut atas pokok . Lastly , skru wanna say , " U are my FRIEND!!!! "

P/S : jhat ta skru??


No comments:

Post a Comment