Monday, April 11, 2011

SEGMEN: DIY!


klik kt banner untuk p blog dya (n_n)
mesti ampa tertanya2 kan sapa mamat nie ?
awt tiba2 bole ada dalam entry aku ?
mamat nie sebenaqnya ....
dia ...
haha .. dia nie p'anjur segmen : DIY!
tira tertarik la pulak nak join . 
(actually tira tataw nak wat entry apa ari ni)
segmen nie simple ja . 
ampa juz jawab soklan yg dia bagi . 
so kat bawah  ni jawapan yang tira bagi secara abis spontan .
a. 10 fakta tentang diri saya ..

tira merupakan adalah/seorang yang :
1. hantu durian
2. xbrapa suka masuk dapoq (kantoi suda)
3. suka mengadap komputer rather than hang out merata2
4. sangat2 tak comel (fakta ni!)
5. anak kepada mak n abah
6. suka buat lambang peace (ala yg 2 jari 2)
7. malu depan kamera , tp still nk DSLR
8. ada blog sndiri
9. sapa kenal aku awai2 kata aku sombong , secara faktanya aku ni gila2
10. sudah semestinya aku ni manusia !
b. 10 perkara/perkataan yang saya selalu sebut  ..
tira selalu sebud sebut :
1. ALLAH!! (bila ada barang jatuh)
2. mak!!! (bila terkejut)
3. Alhamdulillah (bila rasa lega)
4. apa cer?
5. aku memang suke korang ........(sambung la ayat yg sesuai ikut keadaan)
6. fuhh!
7. tu ddia heh!
8. mak ai !
9. fuyyoo !
10. paling selalu n penting mengucap la .
c. 10 perkara "pertama kali" dilakukan dalam hidup saya  ..
tira baru pertama kali buad buat :
1. hah ! bersekongkong dengan kaler pink !
2. jatuh motor sorang2 .
3. pakai baju yang spital bagi aritu (masuk wad).
4. makan durian banyak2.(selama nie sikit ja)
5. beli fon ada kamera
6. minat berblogging
7. ada laptop sendiri
8. tengok wayang dengan kawan (hari last paper PA)
9. masuk kat blog NN
10. stadi kt library (sbb nk line wifi)







3 comments:

  1. hehehe comelnya jawapan dia :)
    and mostly jawapan tiera same lah dengan NN :)

    selamat berkenalan, sy dah follow blog Tiera. selamat berblogging.

    ReplyDelete
  2. hikhik.. kita geng.. tp tira ta tiru nn tw.. hakhak..salam kenal..!

    ReplyDelete
  3. jom bukak blog sya plak..jgn lupe follow skali..

    afiq-photography.blogspot.com

    ReplyDelete