Sunday, April 3, 2011

aku n selekoh??

okeh . aku nak cita .aku sebenaqnya bru ja kuaq wad . pasai ? haha . nak men corner ta reti . dok aih . aku pun tataw pasai pa aku bule terbabas . bwu bapa km ja dari uma tok . aku da terbabas . memang lawak la . yang aku taw . aku pengsan n aku ingat bpa ja muka yang dtang tolong aku . 1st (yg aku sedar) is makcik inda (bila aku da totally realised . bawu aku ngat amma ni) pas uw da la bebapa owg kmpung tok aku (2 owg ja) datang membantu . yang lawaknya , aku dalam dok ta bule nak bngun pun paksa diri aku bangun juz utk angkat moto .but ..... jatuh balik . da betul2 sedar . baru aku kol parents . da la masa uw depa nak pi tengok adik aku . last2 ta jadi . kena p tengok aku . one more , disebabkan aku tetiba diserang blurr melampau n sakit kat kepala , depa bawak aku p spital kulim n doktor bg cadangan aku tidoq wad semalam utk check condition aku . waaa (!) cek xmaw (!) tapi aku ikut la . mna taw tiba2 sok aku jadi lagi mengong . ha (!) pdan muko ekau . kat wad pulak , staff nurse bagi aku pkai baju ijau . makk (!) macam teruk je sakit aku nie . aku pun dengan air mata nak trun p la salin . malam 2 pulak , doktor mai bawak tube . "adik , saya nak amek darah .. " gullpp .. mampoih dah aku . skali dia tngok aku ta kena cucuk agy . dia kuaq sat . dia lpaih ja pintu . air mata aku terus turun . mak (!!!!) tkot jarum . n bila dia cucuk , memang laju l air mata aku . sakit !! den , mlam uw de owg mai tnya "adik nie sakit apa , mkcik tengok sihat ja " . haha . c (!) aku da cakap aku ok ja (!) n dis petang aku da discharge . da bule berfb , berblog n berblogwalking (!) yihaa (!)

No comments:

Post a Comment