Sunday, February 27, 2011

JAGUNG

hurwmm....jagung...jagung...jgung...waaa..nk jgung uw...actually mak dtng smlm...cm twu2 je aku x mkn ape2 agy,..so..dye pn bwakkan my fevret (nasi grg aym knyit +carrot susu) n tmbahan jgung rbus + keropok ikan made from klantan..tp disebabkn mlm uw de BBQ..aku terpkse la pkse diri aku bunuh mkn nsi n mnum air uw...jgung uw ngat nk smpan esok la..wt tghari  sarapan...so...pg yg indah...aku jge..aku ngatkn bru pkol 8.3o...yess! bngun awl...skli tngok enset..mak aii...11.3o meyh..haha...lwak towl..so..lpas settle kn sume kje..aku pn kupas la jgung..nk mkn...tp..ala.. =( bwOo da ta bes je...tp aku bntai jugak,,yela...jgung ta bule basi en???ye ea?? bntai pnye bntai...ta bule abesh gak...bwu mkn suku je...tinggl lg 3 sku..hurwmm..mlm2 jp g la smbung..hurwmm..tp..mlm yg indah uw plak...jgung uw pnye bwOo da mkin ta bes...nk mkn..kcian plak kt pwOt aku nnt...so..aku bg la plastik smpah aku mkn...cdeyh nye..ta dpat nk mkn jgung smpai abesh...huhu...sowie ye mak..ta dpat nk mam jgung uw smpai abesh...



p/s : law twu..bwak mse BBQ pn ta pe...bule soh amer bkar an...haha...ta pela...jgung!

No comments:

Post a Comment