Monday, February 7, 2011

F.O.B.I.A??ye ke??

still terngiang2 at my ears lgOo Nashrin (fobia cinta..maybe lpas nie..nie words aku...bak lgOo Nashrin nie..
" bukan aku xsudi bersama
  cuma diri ta snggup terluka "
huhuu..statement yg still bermain2 kt fkiran aku...haha...cm lwak en...npe ye...fobia?? mayb 2 ryte words to describe it..yela kowt..tp aku bercinta ke??haha...x2...aku ta bercinta..cinta aku bkn utk lki2 kt tmpat n umo2 cm aku nie..arap maaf la ye...tp utk someone yg still de nan aku when aku da bjye nnt...for now..juz testing 2 know boys style...life n how buaya is them..haha...ak agk fobia dngn knangan2 lpas...so..sowie 2 say..
 "denyutan jntung aku tergendala
  kerana hati aku berkata2
  jngn terkena utk kli ke 2..
  kn sengsara "
tengs 2 Nashrin 4 dat song n words..huhu..

No comments:

Post a Comment