Monday, January 10, 2011

K.E.H.I.L.A.N.G.A.N..????

hurmm...tjuk yg pelik...pe sbenarnye ea...ta de..actually aku bwu ilang adik...oppps2...wait..bkn ilang pe..dye da stay kt hostel skng...meaning ta de at uma wt mse ni..so??? pe masalah aku?? BOWINK doe..!!! arggghhhhh..!!! sunyi la plak mkcik nie ta de..law de bsing,..law ta de..aku plak sunyi...hurwwmm...pling ksian kt mak aku la...mne ta nye..ta pnah dye brenggang lme2 nan adik aku 2..tbe2 dye dpat tawaran ostel.. hurwmm =(..saba la mak..5 thun je..tp...nseb bek la..ALLAH xnk bg mak aku snyi...de jak tman mak aku nnt..SARAH ANISAH...bby yg mak aku jge...dpat la ilang bowink dye bile abah aku kje..pape pn...aku doakn adik aku bjye n ta pkir nk patah blek dri MRSM...mjulah la cik albab pinky ye..huhu..
p/s : hargailah seseowg 2 slagee dye msih ade..
-cik tiera-

No comments:

Post a Comment