Wednesday, January 19, 2011

aku pkai bju larh!!!

huhu..cam suspen je en...haha.,,ta dela....jp g aku cte..aku bwu je abs QUIZ MATH 3 aku,...dlam pkowl 4.30 la...twos bla..mle2 conox ar coz dpat rhat sblowm g men golf...huhu..last2...tokkk...tokkk...waaaaa..!! ta de owg!!! mak nk msok!!!!!!waa....aku ta bwak knci....huhuhu..na ngesh!!! aku da ngantok thap cipan nie..!!!!nk msok..nk msok...=(....last..mcm owg t'bia la aku tngu roomate aku blik..
tbe2....
        uh....harapan...yes..Ija da blek uw..arap2 la dye ta g cafe...
suara peno hrpan aku....yes2!! dye da llu kki 5 nk blek ostel...tp..............ampeh...dye belok..g cafe..!!! makk!! nk msok..nk knci....adoi..tnsen aku cmnie....
    dlam bebpe mnit den...Yati pn smpai..twos aku g msok blik...tuka bju...n g amek air cmyg..n solat..tnsen2..!!! pas uw..dngn prasan rndukn tilam n bntal2 ak..mka,..trjunam la aku kt ktil...Golf pn nta ke mne....huhu~ sowie la yana..ltey doe~tp....ak smpat view KHAIRUL FAHMI's GF blog..nie klik cnie......mmg bez..tp cian auku nengok dye..mne xnye..asyik kne ktuk je...bia la kt dowg..npe la mnusia kne de prasaan dngki uw...sblowm ni ta de pn nk ktuk kak ELIA 2..npe ble our goalkeeper uw da femes..rmai yg ta puas ati,..npe kcaw hal dowg...??xpham la...
    eh2....aku da mlalut nie....tjuk lri plak..kejar blik tjuk..eh..de psanan..moge KHAIRUL FAHMI n ELIA bhagia n tbah hdpi life kowg keyh..=)..back2 our topic..actually...lpas aku view jejariruncing blog's..aku twos berciap utk bli mamam...tp..mse aku twon je..mamat cafe uw usya smcam...mbr dye yg mblakangi aku pn..twos psing n usya dri jauh..WHAT!!! aku pakai bju la...pe yg pliknye...huh...ta de kje..!! jge cafe da la....aku sepak kang..!~nkkk??

No comments:

Post a Comment