Sunday, October 31, 2010

Urwmm,,..
pe aku nk ngarut nie ??aku pn ta twu actually...
hurwmmm..boring actually..2 yg jd lgOo nie..huhukz..
urwmm..td da finishreview Final DESTINATION II..agak bez gak ar..lki dye..alamak..
hensem gler larh..caya la abg polis 2..haha.. ( gatal)..hurwmm...
pd mghrib yg indah ini..lpas solat (sptutnye ngaji) tngn aku pn sgera lar mnaip sume nie..hahakz..nta la..pe aku nk review arinie..pjalanan sngt membosankn...abis exam aku twos ber'fb' sdangkn kwan aku yg len da twas dlam alam msing2...huhu (beradu)..lyan fb sowg n dngr lgOo dadali-di saat aku mencintai dirimu n hijau daun - suaraku berharap...mmg lyan larh...
hurwwmmm..ptotnye time ni ktowg da bngkus2 bju n chow! Ke kmpung msing2...huhu....
tp disebabkn si Tn KJ uw yg prihatin koz nk bg ktowg cti lme...dye pn soh ktowg gnti 4 ari klas...huh! Nseb klas ta bnyk..ta pela..jnji klas xboring suda...huh!..

No comments:

Post a Comment