Wednesday, May 19, 2010

weiyh..

aku wndu kowg..
aina..
adek..
diba..
g-ra..
nadya
intan ..
fairus..
shujud...
liya...
rndu sngt..
tingat kenangan ite dlu..en..en..
ble dipkir2..
bnyk mnde yg ite ley wat..tp owg len xley wat..kowg msti ngat an....
ala...yg ite 8 owg kongsi ktil uh...
mcm mne ktowg sumbat pn ta twu..
tp 2 yg bes..
skng nie ta dpat wt da....
g bli air soya kt pgr la..
try nk fly la..
pg2 ta mndi da g mkn nsi lmak mkcik kntin..
owg len sibuk stdy..
ite sibuk wt ketupat la..
lbey2 ag nan kaw diba n aina...
kowg ajin pnngil aku ITENG..
pas nie ta de spe da na pnggil aku cm 2..(slamt actually)
mmg aku glak abes2...
nan adek lak..
kaw slalu dngr je msalah aku dloo..
msalah kaw pn ak dngr..
bnyk aktviti kite wt sme2..
even aku bwu knal kowg mse form 5..
ase cm da lme knl kowg..
miss sngt...
njoy giler...
even aku tawu kowg kte aku kerek mse aku mle2 dk ostel..an..an...
tp aku ta kesa koz time 2 kaw ta knal aku ag..
haha..
pas uh..
still kerek ke aku.???
xkn..
aku arap sngt ite kwan smpai ble2..
p/s : kwen jngn xjmput ak twu.. (n_n)
susa nk dpat kwan giler2 mcm kowng..
ag2 chip n dale aku..
aku wndu kowg doe....

No comments:

Post a Comment